טיטרציה: כיצד ניתן לבצע פעולה זו?

טיטרציה הינה שיטה לקביעת הריכוז של חומרים בתמיסה. פעולה זו ניתן למבצע בעזרת מכשיר הטיטרטור האוטומטי ובעזרתו ניתן לקבוע את רמת הריכוז של חומרים בתמיסה. מכשיר זה משמש כמכשיר מדידה במעבדות רבות, ובמגוון רחב של תעשיות.

רוצים לדעת עוד על טיטרציה וטיטרטור? קראו מאמר זה.

טיטרציה: הכירו את השיטה

הטיטרציה הינה שיטה בעזרתה ניתן לקבוע את הריכוז של חומרים שונים בתמיסה. החומר שאת ריכוזו בתמיסה רוצים לגלות ( הנעלם ) נקרא אנליט והוא מצוי בתמיסה בריכוז לא ידוע. לתוך תמיסת הנעלם מוסיפים תמיסה של חומר בריכוז ידוע וקבוע. חומר זה נקרא טיטרנט. בין החומרים מתרחשת תגובה וכל עוד בתמיסה יש שיירים של האנליט בתמיסה הנבדקת התגובה תצא לפועל.

לנפח ידוע של הנעלם שברצוננו לקבוע את ריכוזו, מוסיפים טיטרנט בנפח וריכוז ידועים בעודף. לאחר הוספת הטיטרנט אמורים להשאר עודפים ממנו בכלי. את העודפים מטטרים עם תמיסת החומר הנעלם בריכוז ידוע עד לסיום התגובה. ברגע שכל עודפי הטיטרנט הגיבו ניתן לדעת כמה מהם היו בעודף ומכאן, כמה היו דרושים לטיטרציה.


    רוצה להתייעץ עמנו? השאר פרטים ונחזור אליך


    הטיטרטור האוטומטי: הכירו את המכשיר

    הטיטרציה הינה שיטה שמשמשת מעבדות רבות לקביעת ריכוז של חומרים בתמיסות. המכשיר בעזרתו ניתן לבצע את הטיטרציה באופן אוטומטי נקרא טיטרטור. מכשיר זה יכול לאחסון שיטות רבות של טיטרציה, וזאת במטרה להתאים לכל אחת מהדגימות או התהליכים השונים את השיטה המתאימה לה ביותר.קיימים מכשירי טיטרציה אוטומטיים מתקדמים מאוד שמשלבים נוחות שימוש ודיוק מדידה מרבי. הטיטרטור יכול לבצע טיטרציות פוטנציומטריות סטנדרטיות הקיימות כיום. את תוצאות המדידה ניתן לשמור במחשב או לייצא לקובץ PDF וכך לשמור הכל בצורה מסודרת ואף להדפיס בעת הצורך.

    התאמת המכשיר בהתאם לצרכי הלקוח:

    חשוב לדעת לפני שמחליטים לרכוש טיטרטור, יש לדעת ולהבין מה הם הצרכים. קיים מגוון רחב של מכשירים בעלי יכולות שונות ומחירים שונים. אנו נספק עבורכם את המכשיר המתאים ביותר עבורכם ובהתאם לצרכים.

    לפיכך, יש ליצור קשר מקדים עם איש מכירות מיומן אשר יתאים את המכשיר לצרכי הלקוח.


    רוצים לדעת עוד טיטרציה וטיטרטור? אתם נדרשים לרכוש מכשיר מסוג זה? זה הזמן לפנות אלינו לחברת “אל-חמה”.

    אנו בחברת “אל חמה” מספקים מכשירי טיטרציה אוטומטיים מהיצרנים הטובים בעולם. חשוב להבין כי ציוד זה הינו חשוב ביותר ויש להקפיד על כל הפרטים הרלוונטיים לציוד הספציפי לו זקוק הלקוח. בחירה של ציוד מתאים והקפדה נכונה על הפרטים תבטיח תוצאות בטוחות ואמינות- ואת כל אלו תמצאו אצלנו בחברת אל חמה.

    אם ברצונכם לרכוש טיטרטור, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 1800-78-78-78 או בטופס המצורף:




       

       

      Call Now Button